wtorek, 1 listopada 2016

Październikowe stosiki.

   Witam Was serdecznie na początku kolejnego miesiąca. Chciałam Wam pokazać moje nabytki, które zdobyłam w październiku.
 
  

  Na pierwszy ogień pójdą książki, zakupione w sklepach, księgarniach i nie mające nic wspólnego z Targami Książki w Krakowie. Do tej grupy należą:

1) Arno Geiger - Stary król na wygnaniu (zakupione w księgarni Matras)
2) Maribel Medina - Krwawy doping (zakupione w księgarni Matras)
3) Janusz Leon Wiśniewski - Ukrwienia (zakupione w sklepie Auchan)
4) Janusz Leon Wiśniewski - Moja bliskość największa (zakupione w sklepie Auchan) 
5) Neil Gaiman - Chłopaki Anansiego (zakupione w sklepie Auchan)
6) Douglas Jackson - Waleriusz. Sprawa Piotra (zakupione w sklepie Tesco)
 
 

  Drugą grupą książek są te otrzymane od Wydawnictwa Od deski do deski książki do recenzji. Muszę się pochwalić, że prawie każda z nich ma autograf zdobyty na Targach. W grupie tej znajdują się:

7) Sylwia Chutnik - Smutek cinkciarza
8) Tomasz Sekielski - Zapach suszy
9) Nadia Sawczenko - Nadia. Więzień Putina
10) Łukasz Orbitowski - Inna dusza
11) Hubert Klimko-Dobrzaniecki - Preparator
12) Janusz Leon Wiśniewski - I odpuść nam nasze...


  W kolejnej grupie są książki do recenzji od innych wydawnictw. Po Targach Książki 4 z nich jest podpisanych. W grupie tej są:

13) Paul Kalanithi - Jeszcze jeden oddech (Wydawnictwo Literackie)
14) Karolina Wilczyńska - Serce z bibuły (Wydawnictwo Czwarta Strona)
15) Stefan Turschmid - Ikony (Wydawnictwo Rebis)
16) Aleksandra Tyl - Karmelowa jesień (Wydawnictwo Prozami)
17) Aleksandra Tyl - Magiczne lato (Wydawnictwo Prozami)
 

   W kolejnej grupie są książki, które wymieniliśmy na Targowej Wymianie Książek organizowanej przez LubimyCzytać.pl. Nasze nowe książki to:

18) Antologia - Niech żyje Polska. Hura tom I
19) Torey Hayden - Dziecko
20) Laura Walsh - Wstyd
21) Izabela Sowa - Ścianka działowa
22) Patrick Modiano - Ulica ciemnych sklepików
23) Izabela Sowa - Blagierka
24) Krzysztof Mazurek - Podróż na liściu bazylii
25) Sarah Marshall - Daniel Craig. Biografia
26) James Dashner - Więzień Labiryntu
27) Dan Brown - Zaginiony symbol


  Kolejna grupa to ta, w której znajdują się książki zakupione na Targach z przeznaczeniem dla Daniela, chociaż pewnie ja też je będę czytać. W tej grupie są: 

28) Jacek Komuda - Hubal
29) Mariusz Wollny - Krwawa Jutrznia
30) Antologia - Rewers
31) Mariusz Wollny - Kacper Ryx
32) Marta Kisiel-Małecka - Siła niższa
33) Remigiusz Mróz - Behawiorysta
34) Elżbieta Cherezińska - Królowa
35) Rafał Ziemkiewicz - Jakie piękne samobójstwo
36) Marlon James - Krótka historia siedmiu zabójstw


  Po zakupach dla Daniela i dla mnie, czas na zakupy dla mnie i Daniela. W tej grupie znajdują się następujące książki:

37) Ks. Jan Kaczkowski - Dość Kato-lipy
38) Julie Cohen - Drogie maleństwo
39) Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - Niebieskie migdały
40) Magdalena Knedler - Klamki i dzwonki
41) Małgorzata Gutowska-Adamczyk - Zemsta
42) Magdalena Witkiewicz, Natasza Socha - Awaria małżeńska
43) Maria Ulatowska, Jacek Skowroński - Historia spisana atramentem
44) Ks. Jan Kaczkowski, Joanna Podsadecka - Dasz radę
45) Kristin Hannah - Słowik
46) Phillip Meyer - Syn


  Przedostatnią grupą jest ta, w której znajdują się książki otrzymane w prezencie. W tej grupie znajdują się następujące pozycje:

47) Agnieszka Walczak-Chojecka - Dziewczyna z Ajutthai
48) Krystian Głuszko - Alter Ego
49) Anna Mateja - Serce pasowało
50) Basia Jeżowska - W więzieniu ciała
51) Paula Hawkins - Dziewczyna z pociągu
52) Karen Foxlee - Kruchość skrzydeł
53) Olgierd Łukasiewicz - Seksmisja i inne moje misje
54) Eleanor Catton - Próba




  Na koniec zostały trzy tytuły, która zdobyłam w październiku, a które pożyczyłam. Wśród nich są:

55) Cameron Diaz - Ja, kobieta
56) Edyta Świętek - Miód na serce (zapraszam do recenzji)
57) Lauren Weisberger - Portier nosi garnitur od Gabbany.

  Jak widzicie w poprzednim miesiącu zdobyłam 57 nowych tytułów. 45 z nich to są nabytki targowe i około targowe. Ale nie jest to rekordowa ilość jaka przewijała się w historii moich nabytków. Jednak brak odpowiedniej ilości wolnego miejsca robi swoje.

10 komentarzy:

  1. Wow, nawet nie wiem, gdzie mam oczy podziać. Fantastyczne stosiki. "Chłopaków Anansiego" znam, bardzo podobała mi się ta książka Gaimana. Podebralabym co najmniej "Próbę":)
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Całe szczęście, że zima idzie... ;)

      Usuń
  2. Pani Kasiu, oglądając Pani stosiki dostaję miłego oczoplasu. Wiele, wiele... wartościowych pozycji. Podziwiam! Polecam "Jeszcze jedne oddech" Paula Kalanithi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, sporo tego! Magiczne lato czytałam i mam ochotę na kontynuację. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sporo, sporo, ale zima przed nami ;)

      Usuń
  4. Imponujące stosiki! Najbardziej zazdroszczę „Behawiorysty”, mam nadzieję, że będę mieć niedługo okazję przeczytać tę powieść. A Tobie życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w takim razie życzę udanego polowania na "Behawiorystę" ;).

      Usuń
  5. Wow! Ależ nabytki! :) Kilka czytałam, kilka zamierzam... Miłej lektury Kasiu... i Danielu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), a co czytałaś? No i co zamierzasz przeczytać? :)

      Usuń