środa, 21 czerwca 2017

WYNIKI KONKURSU Z ZESTAWAMI POWIEŚCI AGNIESZKI MONIKI POLAK.


Do dnia 18-06-2017 trwał konkurs, w którym można było wygrać dwa zestawy książek Agnieszki Moniki Polak. W skład każdego z pakietów wchodzą: "Ślad przeznaczenia" oraz "Dalekie podróże z Bliską". Konkurs polegał na tym, by odpowiedzieć na pytanie:

        Czy wierzysz w przeznaczenie – TAK/NIE? Odpowiedź krótko uzasadnij.
  
Zabawa pod sam koniec wzbudziła dosyć duże zainteresowanie, a autorkami zwycięskich komentarzy wybranych przez Agnieszkę Monikę Polak są:
 
panie: Edyta Synyszyn oraz Edyta Chmura  którym serdecznie gratuluję.
 
A oto komentarze laureatek:
 
Edyta Synszyn:
 
"Ja wierzę w przeznaczenie,w to że każdy z nas ma gdzieś zapisane swoje koleje losu,swoich życiowych partnerów itd.Za bardzo tego nie umiem uzasadnić,to moje takie...wewnętrzne przeczucie i świadomość, że tak właśnie jest. Ja wierzę i ta wiara mi wystarczy."
 
Edyta Chmura:
 
"Wierzę w przeznaczenie. Oczywiście nie zmienia to faktu, że mając rozum i wolną wolę możemy kształtować swoją przyszłość. Codziennie podejmujemy decyzje, określone wybory prowadzą nas do zamierzonego celu. Wierzę jednak, że istnieje odgórny plan i podążając daną życiową ścieżką go realizujemy.
Lubię słuchać opowieści jak spotkało się mężów/chłopaków, bo i ja w tym zakresie widzę działanie przeznaczenia. Męża spotkałam na pielgrzymce do Częstochowy. Ja szłam po raz pierwszy, on dwunasty ;) Śmialiśmy się, że musiał pokonać tysiące kilometrów, żeby mnie wreszcie poznać ;) Między nami jest spora różnica wieku i gdybyśmy spotkali się wcześniej, uczucie między nami pewnie by się nie narodziło, bo ja byłabym gówniarą, a on żyłby już w tym świecie dorosłych. Przedstawiła nas sobie koleżanka, podaliśmy sobie dłonie i zaiskrzyło...to był odpowiedni czas...tak miało po prostu być :)."

6 komentarzy: