niedziela, 11 czerwca 2017

!!! KONKURS Z DWOMA ZESTAWAMI POWIEŚCI AGNIESZKI MONIKI POLAK !!!


Kochani zapraszam Was bardzo gorąco do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są dwa zestawy papierowych egzemplarzy powieści "Ślad przeznaczenia" oraz „Dalekie podróże z Bliską” autorstwa Agnieszki Moniki Polak.


Aby mieć szansę na wygranie powieści należy odpowiedzieć na pytanie:

Czy wierzysz w przeznaczenie – TAK/NIE? Odpowiedź krótko uzasadnij.

Pozostałe zasady, którymi obwarowany jest udział w niniejszej zabawie przedstawia poniższy REGULAMIN zapraszam, więc do zapoznania się z jego treścią:

1. Organizatorem konkursu jest Administracja bloga Książkowo czyta.
2. Sponsorem nagród jest Wydawnictwo Czarna Kawa.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie.
4. Jedna osoba może zamieścić tylko jeden komentarz.
5. Komentarze zamieszczamy wyłącznie na blogu w komentarzach pod postem konkursowym, w następujący sposób:

Nazwa/Nick: Jan Kowalski
E-mail: jankowalski@wp.pl
Treść komentarza: …

6. Konkurs trwa od teraz (11 czerwca) do 18 czerwca 2017 roku do godz. 23.59
7. Zwycięzcami zostaną autorzy dwóch najciekawszych komentarzy, które zostaną wybrane przez autorkę. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 21 czerwca 2017.
8. Nagrodą są dwa zestawy najnowszych powieści Agnieszki Moniki Polak – „Ślad przeznaczenia” oraz „Dalekie podróże z Bliską” .
9. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest posiadanie adresu e-mail.
10. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
11. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego zwycięzcy.

Będzie mi również bardzo miło, jeśli dołączycie do grona obserwatorów bloga oraz fanów Książkowo czyta na FB, Wydawnictwa Czarna Kawa oraz strony Agnieszki Moniki Polak. Nie jest to jednak warunek bezwzględnie wymagany do wzięcia udziału w zabawie.

No to zaczynamy!

6 komentarzy:

  1. Nazwa: Dorota Czyżycka
    E-mail: dorotkadg77@gmail.com
    Nie do końca wierzę w przeznaczenie, acz kolwiek...Wielu ludzi wierzy w to, że ich los został gdzieś już zapisany, a oni, jakąkolwiek podjęliby decyzję, zawsze realizowaliby zapisany im schemat. Nasze życie jest więc igraszką losu, kaprysem przeznaczenia. Ja nie zgadzam się z takim rozumowaniem. Uważam, że to jest zbyt łatwe tłumaczenie i spychanie odpowiedzialności za nasze wybory i decyzje na jakieś bliżej nieokreślone fatum. Ja uważam, że to człowiek wybiera, jaką drogą będzie podążał. To od naszych decyzji wszystko zależy. My jesteśmy kreatorami losu i tylko my ponosimy odpowiedzialność za nasze życie. Być może ten sąd może wydawać się bardzo stanowczy i bezkompromisowy, ale uważam, że tak właśnie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa:Edyta Synyszyn
    E-mail:ecia77wp.pl@wp.pl
    Ja wierzę w przeznaczenie,w to że każdy z nas ma gdzieś zapisane swoje koleje losu,swoich zyciowych partnerów itd.Za bardzo tego nie umiem uzasadnić,to moje takie...wewnętrzne przeczucie i świadomość, że tak właśnie jest. Ja wierzę i ta wiara mi wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Waligóra
    sylwia84w21@gmail.com
    Tak wierzę, choć nie wiem, czy siłę władającą mym życiem, losem "przeznaczeniem" zwiemy. Ale wiem jedno: nie wiele w moim bytowaniu zależy ode mnie, od moich decyzji, nawet od ciężkiej pracy - los mój zapisany w ogromnej księdze życia został. Mogę nazwać to przeznaczeniem, choć cytując "czy róża pod inną nazwą mniej by pachniała?"

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy potrafię odpowiedzieć zdecydowanie, ze stuprocentowym przekonaniem, że wierzę w przeznaczenie. Czasem wydaje mi się, że z czystej wygody i usprawiedliwienia podjęcia złej decyzji, wmawiam sobie, że tak po prostu miało być. Wtedy łatwiej jest mi przetrawić porażkę. Ale w podświadomości wiem, że mogłam wybrać inaczej, że to było zależne ode mnie.
    Druga część mnie wierzy, że mój mąż i moja rodzina byli mi przeznaczeni. W tej kwestii nie ma nawet innych myśli.

    Monika Chmielewska.
    weronikka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa/Nick: Edyta Chmura
    E-mail: edyta.cha@wp.pl
    Treść komentarza: Wierzę w przeznaczenie. Oczywiście nie zmienia to faktu, że mając rozum i wolną wolę możemy kształtować swoją przyszłość. Codziennie podejmujemy decyzje, określone wybory prowadzą nas do zamierzonego celu. Wierzę jednak, że istnieje odgórny plan i podążając daną życiową ścieżką go realizujemy.
    Lubię słuchać opowieści jak spotkało się mężów/chłopaków, bo i ja w tym zakresie widzę działanie przeznaczenia. Męża spotkałam na pielgrzymce do Częstochowy. Ja szłam po raz pierwszy, on dwunasty ;) Śmialiśmy się, że musiał pokonać tysiące kilometrów, żeby mnie wreszcie poznać ;) Między nami jest spora różnica wieku i gdybyśmy spotkali się wcześniej, uczucie między nami pewnie by się nie narodziło, bo ja byłabym gówniarą, a on żyłby już w tym świecie dorosłych. Przedstawiła nas sobie koleżanka, podaliśmy sobie dłonie i zaiskrzyło...to był odpowiedni czas...tak miało po prostu być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KONIEC :)

    Dziękuję wszystkim za udział. Wyniki niebawem.

    OdpowiedzUsuń