środa, 15 marca 2017

"Wyznanie. Prawdziwa historia polskiej prostytutki" - wyniki konkursu.


Do dnia 05-03-2017 trwał konkurs, w którym można było wygrać książkę: "Wyznanie. Prawdziwa historia polskiej prostytutki" - Janki Szczęsnej. Konkurs polegał na tym, by odpowiedzieć na pytanie:

Czy człowiek powinien dokonywać różnego rodzaju wyznań – TAK/NIE? – odpowiedź krótko uzasadnij.
  
Zabawa pod sam koniec wzbudziła dosyć duże zainteresowanie, a autorką szczęśliwego komentarza wybranego przez Jankę Szczęsną jest:


pani: Elżbieta Dulik, której serdecznie gratuluję.

A oto zwycięski komentarz:
 "Zależy..... Mnie przynosi ulgę, jak się komuś wygadam, nawet jeśli druga osoba nie bardzo jest w stanie mi pomóc. Nie mówię, o zadręczaniu, ale zwykłej, szczerej rozmowie.
I cieszę się, jeśli komuś może pomóc taka rozmowa ze mną. Wysłuchanie mnie nic nie kosztuje.Oczywiście opowiadanie każdemu jakież to my mamy problemy, jacy my biedni itd., to robienie z siebie ofiary, pragnienie współczucia ze strony innych. Przyjacielowi jak najbardziej możemy o tym opowiedzieć.Tak jest po prostu łatwiej, gdy ktoś nas wspiera - wiadomo wtedy, że nie jesteśmy sami, nie jesteśmy zdani tylko na siebie.Niestety, nie każdy ma taką osobę, której może wszystko powiedzieć. Niektórzy cierpią w samotności, co jest naprawdę wielką udręką."

6 komentarzy:

  1. Nigdy w życiu nie sądziłam,że akurat ja wygram i w ogóle,że moja odpowiedz się spodoba, tym bardziej jestem w szoku i dziękuję za tak miłą niespodziankę :) Dziękuję także za zorganizowanie takiego konkursu, mam nadzieję że tego typu konkursy będą częściej organizowane. jeszcze raz dziękuję!Aha i jeszcze jedno :Trzeba wie­rzyć w siebie i zo­baczyć ja­kim to się jest wyjątko­wym ludkiem wygrywającym konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się pani radością i jeszcze raz gratuluję :). Konkursy tutaj zapewne jeszcze będą, więc zapraszam do zostania na moim blogu i zaproszenia tutaj znajomych jeśli uważa pani, że warto :).

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Warto,warto pozdrawiam

      Usuń